Στις εφορίες, όμως, χαμός γίνεται και από τους πολίτες που αποσύρουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους για να μην πληρώσουν τα τέλη. Πάνω από 70.000 αποσύρθηκαν μέχρι χθες και έπεται συνέχεια. Η αύξηση σε σχέση με πέρυσι στις ακινητοποιήσεις Ι.Χ. είναι 15%-16%.
Βεβαίως, πολλοί από αυτούς έχουν και δεύτερο αυτοκίνητο και ξεβιδώνουν τις πινακίδες αλλάζοντάς τες πότε στο ένα και πότε στο άλλο Ι.Χ. Αυτό όμως είναι διαφορετικό θέμα.
Η ουσία βρίσκεται στο γεγονός ότι οι πολίτες δεν έχουν να πληρώσουν. Αν μία μέρα πριν το τέλος της χρονιάς μόλις το 60% των πολιτών πλήρωσε τα τέλη κυκλοφορίας, καταλαβαίνει κανείς τι συμβαίνει. Γι’ αυτό και θα δοθεί σίγουρα παράταση, όπως παράταση δόθηκε στην πληρωμή του Φόρου Ακίνητης Περιουσίας 2010.
Γράφαμε και παλιότερα: Οι συνεχείς φόροι, τα χαράτσια και οι λογαριασμοί, οι ασταμάτητες επιβαρύνσεις θα δημιουργήσουν νέα γενιά ληξιπρόθεσμων οφειλών. Ήδη χιλιάδες δεν πληρώνουν το χαράτσι της ΔΕΗ, δεν είναι «τακτικοί» στην πληρωμή του φόρου εισοδήματος που είναι σε δόσεις, δεν καταβάλουν το αντίτιμο για τα τέλη, αρνούνται να αποδεχθούν τον ΦΑΠ 2010 ή του 2011 που θα έρθει σύντομα.
Βέβαια, μιλώντας το πρωί ο ΓΓ Πληροφοριακών Συστημάτων Χάρης Θεοχάρης είπε:«Πάμε πάρα πολύ καλά στην πορεία εσόδων, ειδικά στο φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων, έχει ανέβει το ποσοστό, παρά το γεγονός ότι ήταν αυξημένος και η φετινή ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά. Κατάφερε ο περισσότερος κόσμος να είναι συνεπής» τόνισε, εκτιμώντας παράλληλα ότι το 60% των πολιτών πλήρωσε τα τέλη κυκλοφορίας. Πρόσθεσε ότι υπάρχει 15% με 16% αύξηση στην κατάθεση πινακίδων αυτοκινήτου.
Αυτό το πάμε καλά, φυσικά, λέγεται για να μην ακούσει ο κόσμος ότι κανείς δεν πληρώνει και μεγαλώσει η μαύρη τρύπα. Η ουσία είναι πως το κράτος θα δει ότι έχει χάσει και πάλι ορισμένες εκατοντάδες εκατομμύρια αφού όσο περισσότερους φόρους βάζεις τόσο πιο σίγουρη είναι η αδυναμία πληρωμής.
Μεγάλη είναι και η «χασούρα» από το πετρέλαιο θέρμανσης αφού κανείς δε βάζει πλέον στο σπίτι του για να ζεσταθεί. Αυξήθηκαν λοιπόν οι τιμές και περίμενε το κράτος να εισπράξει περισσότερα και τώρα θα βγει ζημιωμένο λόγω της χαμηλής ζήτησης.
Φαύλος κύκλος λοιπόν. Τα έσοδα θα πέσουν πάλι έξω, η τρόικα θα πιέζει για νέα μέτρα, ο κόσμος θα είναι σε απόγνωση. Δε φταίει τελικά ο γιαλός, αυτός δεν είναι στραβός. Εμείς στραβά αρμενίζουμε.
antinews.gr