animated-greece-flag-image-0011

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Νίκος Παπαχρήστος – πρόεδρος της ΟΛΜΕ–ΔΑΚΕ:


OΛΜΕ: Να ανακληθεί άμεσα η επίταξη-επιστράτευση

Νίκος Παπαχρήστος – πρόεδρος της ΟΛΜΕ–ΔΑΚΕ: «Η στάση μας δεν αλλάζει. Η εκτελεστική επιτροπή της ΔΑΚΕ καθηγητών αποφάσισε με συντριπτική πλειοψηφία να προτείνει απεργία στις πανελλαδικές εξετάσεις. Είναι η πρώτη φορά σε 25 χρόνια που η ΟΛΜΕ αποφασίζει για απεργία με τόσο μεγάλη πλειοψηφία, με ψήφους 9 προς 2. Επόμενο βήμα είναι οι τοπικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ την Τρίτη και η συνέλευση των προέδρων την Τετάρτη. Ζητήσαμε από την ΑΔΕΔΥ την κήρυξη 24ωρης απεργίας την Παρασκευή – το ίδιο ελπίζουμε να κάνει και η ΓΣΕΕ. Ετοιμαζόμαστε με τους νομικούς μας συμβούλους να καταθέσουμε προσφυγή στο ΣτΕ αμφισβητώντας τη συνταγματικότητα της επίταξης, καθώς βασίζεται σε άρθρο που αναφέρεται στις φυσικές καταστροφές. Θα καταγγείλουμε την αντιδημοκρατική προληπτική επιστράτευση στη Διεθνή Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών, ενώ μελετάμε να προχωρήσουμε σε καταγγελίες σε διεθνείς οργανώσεις για παραβίαση των συνταγματικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα.

Οσο για τα περί διαγραφής μου από τη Ν.Δ., που προτείνει ο κ. Κεφαλογιάννης, τον οποίο δεν έχω συναντήσει ποτέ, έχω να πω τα εξής: Πρώτον, η ΔΑΚΕ εκπαιδευτικών είναι αυτόνομο συνδικαλιστικό όργανο και σε αυτό λογοδοτώ. Στη Ν.Δ. πρόσκειται η “Ειδική Κομματική Οργάνωση Καθηγητών”, στην οποία δεν είμαι καν μέλος. Η ΔΑΚΕ, με την πολυδιάσπαση της κεντροδεξιάς, δεν εκφράζει μόνο τη Ν.Δ. Εχουμε συνδικαλιστές που ανήκουν στους Ανεξάρτητους Ελληνες. Δεύτερον, όταν η ΔΑΚΕ έχει βρεθεί στα κεραμίδια, ο γραμματέας της Ν.Δ. θα έπρεπε να καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά και πριν απ’ όλα να μας καλέσει να μιλήσουμε. Εχω πληθώρα μηνυμάτων από συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ που με συγχαίρουν για τη στάση μου, που δεν είναι προσωπική. Ως πρόεδρος εξέφρασα ολόκληρη την ομοσπονδία. Ακόμα και αν ήμουν αντίθετος, θα έπρεπε να πράξω έτσι».