Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 8 Φεβρουαρίου 2016

8 Φεβρουαρίου 2016
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Οι επικοινωνιακές προσπάθειες κυβέρνησης και διοίκησης ΕΥΔΑΠ αποδείχθηκαν ανεπαρκείς αφού στην πράξη τα μέτρα «κοινωνικής στήριξης» , στην εφαρμογή τους μετατράπηκαν σε μέτρα κοινωνικής ταλαιπωρίας.  Οι πελάτες που συνωστίζονται στα Περιφερειακά Κέντρα για να εξυπηρετηθούν, αναγκάζονται να περιμένουν πολλές ώρες και πολλές φορές απαιτείται να έλθουν δύο και τρεις φορές.
Η εφαρμογή της σχετικής Απόφασης του ΔΣ της ΕΥΔΑΠ, εφαρμόστηκε από τη Διοίκηση βεβιασμένα, με τρόπο πρόχειρο και χωρίς καμία προεργασία, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί τεράστια αναστάτωση τόσο στους πελάτες όσο και στους εργαζόμενους στην πρώτη γραμμή.   
Δεν έγινε καμία πρόβλεψη για ενίσχυση σε προσωπικό στα περιφερειακά γραφεία που πρέπει να εξυπηρετήσουν για μεγάλο διάστημα χιλιάδες πολιτών.  Έτσι οι εργαζόμενοι που καταπονούνται καθημερινά, αναγκάζονται να εργάζονται και εκτός ωραρίου προκειμένου να εξυπηρετήσουν όλους τους πελάτες.  Το έργο τους δυσχεραίνεται ακόμα περισσότερο από την έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης και λόγω ελλιπών υποδομών.
Εκπρόσωποι της ΟΜΕ αλλά και συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ, επισκέφτηκαν τα Περιφερειακά Κέντρα και διαπίστωσαν από κοντά τη δραματική κατάσταση που επικρατεί καθώς έγιναν αποδέκτες των παραπόνων τόσο των πελατών όσο και των εργαζομένων. 
Κυρίως αυτοί που ωφελούνται με την εφαρμογή της σχετικής Απόφασης, είναι όσοι προνομιούχοι έχουν να πληρώσουν εφάπαξ τις οφειλές τους και δεν πλήρωναν τόσο καιρό, καθώς απαλλάσσονται εξ ολοκλήρου από τις νόμιμες προσαυξήσεις, στερώντας έτσι την Εταιρεία από πολύτιμα έσοδα.  Ας σημειωθεί στο σημείο αυτό ότι έχει ζητηθεί ενημέρωση στο ΔΣ, για την πορεία των εσόδων των προηγούμενων μηνών.
Θα πρέπει η Διοίκηση και ο αρμόδιος Γενικός Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργανωτικών Λειτουργιών που φέρουν ακέραια την ευθύνη, έστω και τώρα, να ενισχύσουν τα Περιφερειακά Γραφεία με το απαραίτητο προσωπικό, να οργανώσουν την όλη διαδικασία και να αξιοποιήσουν το υφιστάμενο ηλεκτρονικό σύστημα ρύθμισης οφειλών μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας, ώστε να μην αναγκάζονται οι πολίτες να συνωστίζονται στα γραφεία μας και να μην επιβαρύνονται οι εργαζόμενοι.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο



Ο Πρόεδρος
Αγγελάκης Μανώλης
Ο Γεν. Γραμματέας
Κιόσης Χρήστος