animated-greece-flag-image-0011

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΕΥΔΑΠ Α.Ε ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ - ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014


Αγαπητοί φίλοι καλό μήνα,
Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Αντιρατσιστικής Δράσης (31 Ιανουαρίου) καθιερώθηκε το 1990 στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής συμμαχίας για τον αντιρατσισμό που ξεκίνησε το 1990 και ολοκληρώθηκε το 1993 για την καταπολέμηση της ξενοφοβίας στην Ευρώπη.
Στόχος ήταν η εξάλειψη κάθε κοινωνικής ανισότητας και αδικίας και η εγκαθίδρυση μιας κοινωνίας, όπου όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας, ιδεολογίας, φυλής και φύλου θα έχουν τις ίδιες ευκαιρίες και θα κάνουν τα ίδια όνειρα για μία καλύτερη ζωή.
Ας προσπαθήσουμε όλοι να γίνει αυτή η ημέρα η απαρχή ενός συλλογικού αγώνα να υπερβούμε τους εαυτούς μας, αναγνωρίζοντας την ανάγκη σεβασμού της διαφορετικότητας του άλλου και φέροντας στο νου μας τα λόγια του Μπέρτολ Μπρεχτ: « Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου…».
Περιγραφή: image001