animated-greece-flag-image-0011

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ 15 Ιουνίου 2016

15 Ιουνίου 2016
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ

Ενώ ακόμη δεν έχει στεγνώσει το μελάνι από την ψήφιση των νέων υφεσιακών και δυσβάσταχτων μέτρων σε Φορολογικό και Ασφαλιστικό, ενώ μόλις αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε το βαρύ πλήγμα που δέχτηκε το εισόδημά μας με την κατακόρυφη αύξηση σε άμεση και έμμεση φορολογία, την αύξηση του ΕΝΦΙΑ, το νέο χαράτσι που φέρνουν με το κτηματολόγιο, την περικοπή 30% των συντάξεων, τη δραματική μείωση του εφάπαξ και τόσα άλλα που ψηφίστηκαν στις 7.500 σελίδες των μνημονίων, ήδη προετοιμάζεται το έδαφος για ισοπεδωτικές ρυθμίσεις στο εργατικό δίκαιο και τη συλλογική αυτονομία στο πλαίσιο της 2ης Αξιολόγησης του Σεπτεμβρίου.  Αυτά όλα για να πάρουμε την υπό-δόση της δόσης από την οποία κανένα όφελος δεν θα προκύψει για τον Ελληνικό λαό.
Η απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων και η κατακρήμνιση των αμοιβών μας σε συνδυασμό με την κατάργηση των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων και της συνδικαλιστικής δράσης είναι τα πάγια προαπαιτούμενα των "Θεσμών", οι οποίοι βρήκαν τους καλύτερους συνεργάτες τους στο να περάσουν τις επονείδιστες απαιτήσεις τους, στο πρόσωπο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ που πρόθυμα υπογράφουν ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.  Ακόμα και για το ξεπούλημα του νερού που θα γίνει άμεσα με την ένταξη και της ΕΥΔΑΠ στο νέο υπερταμείο.
Είναι ξεκάθαρο ότι οι εργαζόμενοι δεν αντέχουν άλλες μειώσεις ούτε τον εκβιασμό των ατομικών συμβάσεων εργασίας. Η ανάπτυξη της χώρας δεν θα έρθει με τις ομαδικές απολύσεις όσων ακόμα εργάζονται για ένα κομμάτι ψωμί.
Παραθέτουμε, για ενημέρωσή σας, άρθρο του ΕΝΥΠΕΚΚ (Ένωση για την υπεράσπιση της εργασίας και του κοινωνικού κράτους) που υπογράφει ο Αλέξης Μητρόπουλος, τέως Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.


14/6/2016

ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ !
ΤΑ ΔΕΚΑ (10) ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ!
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΛ ΝΤΟΡΑΝΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ !

Ι. Ολική επαναφορά στον Εργασιακό Μεσαίωνα!
Σύμφωνα με το τρίτο Μνημόνιο (ν. 4336/2015) η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ανέλαβε την υποχρέωση να επανεξετάσει το σύνολο των θεσμών της αγοράς εργασίας.
Ειδικότερα η ψηφισμένη διάταξη του άνω νόμου ορίζει (σελ. 1026) ότι: «Έως τον Οκτώβριο του 2015 η κυβέρνηση θα δρομολογήσει διαδικασία διαβούλευσης με επικεφαλής μια ομάδα ανεξάρτητων εμπειρογνωμόνων με σκοπό την επανεξέταση ορισμένων υφιστάμενων πλαισίων της αγοράς εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των ομαδικών απολύσεων, της συλλογικής δράσης και των συλλογικών διαπραγματεύσεων, λαμβανομένων υπόψη των βέλτιστων πρακτικών σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο.».
Παρακάτω αναφέρεται ότι: «Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επανεξέτασης, οι αρχές θα ευθυγραμμίσουν τα πλαίσια για τις ομαδικές απολύσεις, τη συλλογική δράση και τις συλλογικές διαπραγματεύσεις με τις βέλτιστες πρακτικές στην ΕΕ. Δεν θα πραγματοποιηθεί καμία αλλαγή στο τρέχον πλαίσιο συλλογικών διαπραγματεύσεων πριν από την ολοκλήρωση της επανεξέτασης.» και τέλος ότι: «Για την αποτελεσματική εφαρμογή του προγράμματος μεταρρυθμίσεων, συμπεριλαμβανομένων της μεταρρύθμισης της αγοράς εργασίας, της ΕΕΚ και της ανάπτυξης ικανοτήτων του Υπουργείου Εργασίας, οι αρχές θα κάνουν χρήση της τεχνικής βοήθειας, επωφελούμενες μεταξύ άλλων από την εμπειρογνωμοσύνη διεθνών οργανισμών, όπως ο ΟΟΣΑ και η ΔΟΕ.»
ΙΙ.Ο δεκάλογος των δανειστών. Τα δέκα (10) μέτρα που απαιτούν!
Από τις παραπάνω μνημονιακές δεσμεύσεις, αλλά και από μεταγενέστερα κείμενα των δανειστών στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης, γίνεται σαφές πως οι δανειστές έχουν καταλήξει σε δέκα (10) μέτρα γενικευμένης και καθολικής παρέμβασης στην αγορά εργασίας με στόχο την ολοσχερή ανατροπή όλων όσων ίσχυαν μέχρι τώρα στη χώρα!
Ειδικότερα οι δανειστές προτείνουν και επιμένουν στη δική τους εργασιακή ατζέντα με τα παρακάτω μέτρα για τον Ιδιωτικό Τομέα:
1.Κατάργηση 13ου και 14ου μισθού (Δώρα Πάσχα και Χριστουγέννων και επίδομα αδείας). Το αν θα αφορά μόνο τους νεοπροσλαμβανόμενους ή και τους ήδη εργαζόμενους, είναι αντικείμενο της διαπραγμάτευσης!
2.Μείωση του κατώτατου μισθού από 1-1-2017 (κάτω από τα 586 € που ισχύει σήμερα για τους έχοντες ηλικία άνω των 25 ετών και κάτω από τα 510 € για τους έως 25 ετών).
Σύμφωνα με μνημονιακή δέσμευση (ν. 4172/2013 άρθρο 103) ο νέος νομοθετημένος κατώτατος μισθός θα ισχύσει από 1-1-2017 (βλ. την από 8-6-2016 ανακοίνωση της ΕΝΥΠΕΚΚ).
3.Κατάργηση όλων των προσαυξήσεων-επιδομάτων («ΑΠΟ-επιδοματοποίηση» του μισθού).
Σύμφωνα με την πρωτοφανούς σκληρότητας διάταξη του μνημονιακού νόμου 4093/2012 (παρ. ΙΑ.11 σελ. 5612): «ε)Πέραν της μηνιαίας τακτικής προσαύξησης λόγω προϋπηρεσίας καμία άλλη προσαύξηση δεν περιλαμβάνεται στο νομοθετικώς καθορισμένο κατώτατο μισθό και ημερομίσθιο.» και «στ)Έως ότου η ανεργία διαμορφωθεί σε ποσοστό κάτω του 10% αναστέλλεται η προσαύξηση του νομοθετικώς καθορισμένου νόμιμου κατώτατου μισθού και ημερομισθίου για προϋπηρεσία, που συμπληρώνεται μετά την 14.2.2012.».
Τώρα οι δανειστές επιμένουν να καταργηθούν ακόμη και οι τριετίες (προσαύξηση λόγω προϋπηρεσίας) που έχουν παγώσει με την αμέσως παραπάνω ρύθμιση!
4.Αμετάβλητο μισθό (ίδιο) για όλον τον εργασιακό βίο («σύστημα “καθαρού” μισθού»-«single minimum wage system»).
Σύμφωνα με το σύστημα αυτό που υποστηρίζεται κυρίως από το ΔΝΤ, ο μισθωτός του Ιδιωτικού Τομέα θα λαμβάνει (χωρίς προσαυξήσεις και επιδόματα) τον ίδιο μισθό κατά την είσοδο στην εργασία και κατά την έξοδο από αυτήν!
5.Νομοθετημένο από την κυβέρνηση (και όχι συμφωνημένο από τη ΓΣΕΕ) κατώτατο μισθό κατ’ έτος. Κατώτατος μισθός εκτός του συστήματος συλλογικών διαπραγματεύσεων προβλέπεται ήδη από το άρθρο 103 του ν. 4172/2013!
6.Δυνατότητα συνομολόγησης κατώτατου μισθού, κατώτερου μέσα από τις ατομικές συμβάσεις εργασίες (ΑΣΕ) με παράκαμψη των ΣΣΕ. Το μέτρο αυτό αποτελεί την απόλυτη ανατροπή στο μισθολόγιο του Ιδιωτικού Τομέα και οδηγεί στη βίαιη καταβύθιση των σημερινών μισθών!
7.Κατάργηση γενικώς της μετενέργειας των ΣΣΕ. Είναι γνωστή η εμμονή των δανειστών στη σύντμηση ή/και κατάργηση του χρόνου μετενέργειας των ΣΣΕ.
8.Πλήρης απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων (χωρίς όρια και χωρίς διοικητικό βέτο). Η επιμονή των δανειστών θα είναι τώρα ισχυρότερη, αφού ο Γενικός Εισαγγελέας ενώπιον της ΔΕΕ εισηγήθηκε ουσιαστικά την πλήρη απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων!
9.Κατάργηση των συνδικαλιστικών διατάξεων (ν. 1264/1982) για τις διευκολύνσεις, τις άδειες και την προστασία των συνδικαλιστών από απολύσεις-μεταθέσεις, καθώς και αλλαγή ολόκληρου του θεσμικού πλαισίου για τις απεργίες.
10.Γενικευμένη ευελιξία (flexibility) και ευελισφάλεια (flexicurity) της αγοράς εργασίας με τη θέσπιση και επέκταση όλων των «νέων» μορφών «μικρο-εργασίας» (φτηνής και απροστάτευτης εργασίας), όπως:
α.Mini jobs, midi jobs, mini geld, labor franchising, teleworking.
β. «Συμβάσεις μηδενικών ωρών» ή «έκτακτης ανάγκης» («zero hour contracts»).
γ.«Συμβάσεις λίγων ωρών» («low hour contracts»).
δ. «Συμβάσεις με το τηλέφωνο» («on–call contracts»).
ε. «Λευκές συμβάσεις» («white contracts»).
 ΙΙΙ. Θέλουν την Ελλάδα μια ΕΟΖ (Ελεύθερη Οικονομική Ζώνη)!
Το νέο αυτό σκληρό πακέτο, το πιο ακραίο για Ιδιωτικό Τομέα ευρωπαϊκής χώρας, θα ακολουθήσει όλες τις προηγούμενες παρεμβάσεις που εκτόξευσαν την ανεργία στα ύψη, βούλιαξαν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και έφεραν σε απόγνωση εκατοντάδες χιλιάδες συμπατριώτες μας.
Η απάντηση στον επικείμενο αυτό γύρο άγριας λεηλασίας των μισθωτών του Ιδιωτικού Τομέα, στην απαξίωση των γνώσεων και των ειδικοτήτων του νέου κυρίως εργατικού δυναμικού της χώρας, δεν μπορεί να είναι μερική, αποσπασματική και συνδικαλιστική, ως συνήθως. Πρέπει να είναι άμεση, πολιτική και πάνδημη.
Οι δανειστές δεν νοιάζονται πλέον για τα προσχήματα. Θέλουν φτηνούς εργαζόμενους («working poors»), απροστάτευτους, έρμαιο της εργοδοσίας.
Η κυβέρνηση δυστυχώς σύρεται στο έλεος των δανειστών χωρίς δύναμη και βούληση να προστατέψει τον λαό μας.
Η ΕΝΥΠΕΚΚ θα αντιταχθεί σθεναρά στα προωθούμενα μέτρα που θεσμοθετούν την «εργασιακή ειλωτεία», όπου οι εργαζόμενοι δουλεύουν –ει δυνατόν- μόνο για ένα κομμάτι ψωμί.
Η ΕΝΥΠΕΚΚ δεν θα επιτρέψει να μετατραπεί η ιστορική μας χώρα σε ένα σύγχρονο εργατικό Ελ Ντοράντο!
Για την ΕΝΥΠΕΚΚ
Ο Πρόεδρος

Αλέξης Π. Μητρόπουλος

Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Συγκρότηση Προεδρείου


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ
(Ε.ΥΔ.Α.Π.)
ΚΡΑΤΙΝΟΥ 7
Τ.Κ. 10431
ΤΗΛ. 2105239546
(ΜΕΛΟΣ Ο.Μ.Ε. – Ε.ΥΔ.Α. Π.)
(ΠΡΩΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΤΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ)  

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ                            ΙΟΥΝΙΟΣ 2016

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι μετά τις εκλογές του συλλόγου 16/5-20/5 προέκυψε το εξής Δ.Σ .

                                     Δ.Σ                                     Ο.Μ.Ε

ΠΡΟΕΔΡΟΣ             Τούντας Δημήτριος                      Τούντας Δημήτριος
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ   Μάρκου Κων/νοs                         Κιόσης Χρήστος
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ      Παπαδόπουλος Αθανάσιος         Κωστοπούλου  Σταυρούλα
ΤΑΜΙΑΣ                   Κωστοπούλου Σταυρούλα          Παπαδόπουλος Αθανάσιοs
ΜΕΛΗ                       Καλός Νικόλαος                          Κατσέλης Ηλιαs
                                   Κατσέλης Ηλίας                           Σαμαρτζής Σωτήριος
                                   Κιόσης Χρήστος                          Ντούροs Βασίλειοs
                                   Νάκος Κων/νοs                            Μάρκου Κων/νοs
                                   Καββάς Ιωάννηs
                                   Πιτός Θεόδωρος
                                   Αντωνόπουλος  Κων/νος

Ο Σύλλογος μας πιστός στις αξίες του εδώ και  πάνω από 50 χρόνια, εξέλεγξε νέο Δ.Σ με πολλά νέα πρόσωπα. Ευχαριστούμε όλα τα μέλη για την συμμετοχή τους στις εκλογές και για την στήριξη τους, και υποσχόμαστε ότι θα φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών των μελών σύμφωνα και με τις συγκυρίες. Θα είμαστε δίπλα στα μέλη μας και όχι μόνο, ειδικά αυτούς τους καιρούς που ο κόσμος της μισθωτής εργασίας βάλλεται τόσο βάναυσα. Συνάδελφοι όπως ήδη γνωρίζεται επίκειται πώληση της ΕΥΔΑΠ είτε μέρους είτε ολόκληρης. Οφείλουμε να είμαστε σε εγρήγορση και να αντιδράσουμε, ίσως και μέσα στο καλοκαίρι. Θα αγρυπνούμε και θα σας ενημερώνουμε.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Για το Δ.Σ


          O ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                  Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ




  ΤΟΥΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ                             ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ 9 Ιουνίου 2016


9 Ιουνίου 2016
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνάντηση ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ και Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Γιάννη Μπενίση

Τη Δευτέρα 6.6.2016 η ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ κ. Γιάννη Μπενίση.  Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αυτής τέθηκαν εκ μέρους μας τα σοβαρά θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους και συγκεκριμένα.
1.   Ιδιωτικοποίηση ΕΥΔΑΠ.  Εκφράσαμε την έντονη αντίδρασή μας για την άμεση εκποίηση του 11% των μετοχών από το ΤΑΙΠΕΔ και την εκχώρηση του ποσοστού του Δημοσίου στο Υπερταμείο. Εκφράσαμε επίσης την κατηγορηματική αντίθεσή μας για την επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους από τα ταμειακά διαθέσιμα της ΕΥΔΑΠ η οποία θα έχει ολέθριες συνέπειες καθώς η Εταιρεία δεν θα είναι σε θέση να υλοποιήσει τις αναγκαίες επενδύσεις και θα εξαναγκαστεί σε δανεισμό προκειμένου να καλύψει τις υποχρεώσεις της.  Με την παρούσα Διοίκηση τα ληξιπρόθεσμα χρέη αυξάνονται αλματωδώς και έχουν εκτοξευθεί στα 250 εκ. ευρώ.  Όλα τα παραπάνω είναι βέβαιο ότι θα μετατρέψουν σύντομα την ΕΥΔΑΠ από μια υγιή, εύρωστη επιχείρηση σε μια ζημιογόνα Εταιρεία, ευάλωτη στις ορέξεις και τα συμφέροντα των ιδιωτών που ευκολότερα θα μπορούν πλέον να την εξαγοράσουν.
2.   Μισθολογικά εργαζομένων και πορεία της Ομάδας Εργασίαςπου συστήθηκε σχετικά με τις περικοπές των μισθών μας.  Ζητήσαμε σχετική ενημέρωση και ο κ. Διευθύνων μας απάντησε ότι και ο ίδιος περιμένει το πόρισμα της ομάδας εργασίας ώστε να ληφθούν οι σχετικές αποφάσεις.
3.   Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.  Επαναλάβαμε την ανάγκη για άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού και ζητήσαμε ενημέρωση για την πορεία της προκήρυξης η οποία όπως μας ενημέρωσε έχει αποσταλεί στους αρμόδιους φορείς.
4.   Εργολαβίες:  Παρά τις εξαγγελίες για αξιοποίηση του δυναμικού της ΕΥΔΑΠ δυστυχώς διαπιστώνουμε καθημερινά ότι οι εργολαβίες, οι μελέτες και οι απευθείας αναθέσεις έχουν αυξηθεί σημαντικά με τη νέα Διοίκηση.  Μάλιστα είναι πρωτοφανές ότι δεν αρκούνται σε αυτές αλλά έχουν δρομολογήσει άμεσα, μέσω νέων εργολαβιών, την ολοκληρωτική εκχώρηση του τεχνικού αντικειμένου σε ιδιώτες εργολάβους.  Σημειώνουμε ότι όλες αυτές τις ενέργειες έχουμε καταγγείλει και καταψηφίσει διά του Εκπροσώπου μας στο ΔΣ της ΕΥΔΑΠ. 
5.   Απασχόληση φοιτητών.  Όπως τονίσαμε και στο ΔΣ, η Διοίκηση είχε δεσμευτεί ότι φέτος θα έφερνε μια ολοκληρωμένη διαδικασία επιλογής φοιτητών. Αντί αυτού η «ολοκληρωμένη διαδικασία» που θα γίνει είναι μια κλήρωση, γεγονός που δείχνει την ασυνέπεια αλλά και την προχειρότητα με την οποία  η Διοίκηση αντιμετωπίζει όλα τα σοβαρά θέματα. 
6.   Οργανόγραμμα.  Διατυπώσαμε εκ νέου τις σοβαρές ενστάσεις μας σχετικά με τη διαδικασία που ακολουθήθηκε (άτυπη ομάδα εργασίας, καμία τεκμηρίωση κλπ) που  όχι μόνο δεν οδηγεί σε εξορθολογισμό του οργανογράμματος αλλά αντίθετα, όπως μας δήλωσε, σε διεύρυνση  του με αύξηση των Γενικών Διευθύνσεων από 4 σε 6.
Επισημάναμε ότι, εκ του αποτελέσματος, το υφιστάμενο οργανόγραμμα λειτουργούσε ικανοποιητικά, χωρίς προβλήματα και εφόσον η Διοίκηση τεκμηριωμένα έκρινε ότι ήταν αναγκαίο, θα μπορούσε να προχωρήσει σε συγκεκριμένες τροποποιήσεις αντί μιας ολοκληρωτικής αλλαγής με αρνητικές συνέπειες στη λειτουργία της Εταιρείας. 

Ο κ. Μπενίσης δυστυχώς για μια ακόμα φορά αυτοδιαψεύστηκε.  Ενώ είχε δεσμευτεί στο ΔΣ και στους συναδέλφους για την πρόσληψη ανεξάρτητου οίκου που θα αξιολογούσε δήθεν τα στελέχη, αλλά και για την προκήρυξη των θέσεων ευθύνης, τελικώς επέλεξε να τοποθετηθούν τα στελέχη, χωρίς να δώσει την δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν υποψηφιότητα για τις θέσεις αυτές και να κριθούν αξιοκρατικά.  Όταν του υπενθυμίσαμε τις σχετικές δεσμεύσεις του, για άλλη μια φορά μας απάντησε, ότι ο ίδιος δεν ήρθε ως Διευθύνων Σύμβουλος αλλά ως πολιτικός προϊστάμενος. 

Ζούμε πρωτοφανείς καταστάσεις όπου η σημερινή Διοίκηση συνεργάζεται άριστα και αξιοποιεί στο έπακρο όσους κατήγγειλε ως αντιπολίτευση, τοποθετεί παράτυπα στελέχη σε κρίσιμα πόστα της ιεραρχίας για να τα προωθήσει λίγους μήνες αργότερα σε Γενικούς Διευθυντές «επιβραβεύοντας» το ανύπαρκτο έργο τους και δέχεται κομματικές και παραταξιακές λίστες τοποθετήσεων με μόνο σκοπό να εξοβελίσει άξια στελέχη που έχουν προσφέρει τα μέγιστα. 

Έφτασαν στο σημείο, πριν καν συζητηθεί το νέο οργανόγραμμα να ειδοποιούν στελέχη να αδειάσουν τα γραφεία τους για τους ημέτερους.  Στην προσπάθειά της να αποπροσανατολίσει τους συναδέλφους από τη θλιβερή  κατάσταση που  έχει δημιουργήσει λόγω της ανικανότητάς της, η Διοίκηση έχει μετατρέψει την Εταιρεία σε ένα απέραντο «Δικαστήριο».  Όμως, αυτή που πρέπει σύντομα να λογοδοτήσει είναι η Διοίκηση για συγκεκριμένες αποφάσεις της, όπως για την  οικονομική ζημιά που προκάλεσε με την παράνομη τοποθέτηση των ταμειακών διαθεσίμων της ΕΥΔΑΠ στην Τράπεζα Αττικής.

Η ΕΥΔΑΠ είναι μια από τις μεγαλύτερες Εταιρείες στην Ελλάδα και δεν θα επιτρέψουμε να γίνει το κομματικό παραμάγαζο του ΣΥΡΙΖΑ.  Ο κ. Μπενίσης όφειλε να γνωρίζει ότι ανάμεσα στους όρους των μνημονίων που υπέγραψε το κόμμα που τον τοποθέτησε, εντελώς «αξιοκρατικά», είναι και η πλήρης αποκομματικοποίηση του Δημοσίου και των εποπτευόμενων Οργανισμών αυτού.  Αν θέλει να είναι κομματάρχης, όπως επανειλημμένως δηλώνει, δεν έχει θέση στην ΕΥΔΑΠ.  Ας παραιτηθεί και ας συνεχίσει την καριέρα του στην Κουμουνδούρου.

Είναι βέβαιο πως αυτές οι πρακτικές θα οδηγήσουν στην πλήρη αποδιοργάνωση και διάλυση της Εταιρείας.  Οι αρμόδιοι θεσμοί θα ενημερωθούν άμεσα για όλα όσα συμβαίνουν στην ΕΥΔΑΠ.

Η Ομοσπονδία επιβάλλεται να αποτρέψει την υλοποίηση των ενεργειών αυτών που έχει δρομολογήσει  η Διοίκηση και να υπερασπιστεί με κάθε τρόπο την αξιοκρατία.


Γραφείο Τύπου ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ

Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Αγγελάκης Μανώλης στην εκπομπή Ελεύθερος Σκοπευτής

1:15:30 Πολιτική συζήτηση με πάνελ:
- Πέτρος Φιλίππου (αντιπεριφερειάρχης Αττικής)
- Κώστας Γκαραγκουνης (Ν.Δ.)
- Θανάσης Χειμωνάς (ΠΑΣΟΚ)
- Αλέξανδρος Καρβούνης (ΑΝΕΛ)
- Παναγιώτης Πέρρος (ΕΝ. ΚΕΝΤΡΩΩΝ)
- Αριάδνη Νούκα (δικηγόρος για τα κόκκινα δάνεια)
- Απόστολος Καλαντζόπουλος (Πρόεδρος Βενζινοπωλών)
- Μανώλης Αγγελάκης (ΕΥΔΑΠ)
- Κουτσοδήμας (Αντιπρόεδρος ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ)
- Αρχοντόπουλος (ΕΥΑΘ)
- Α. Τσιμέχης (Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Τήνου)

Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ
(Ε.ΥΔ.Α.Π.)
(ΜΕΛΟΣ Ο.Μ.Ε. – Ε.ΥΔ.Α.Π.)

ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ – ΚΡΑΤΙΝΟΥ 7
Αθήνα, 25 Μαΐου 2016
                                                       

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Ε Φ Ο Ρ Ε Υ Τ Ι Κ Η Σ   Ε Π Ι Τ Ρ Ο Π Η Σ

Συναδέλφισσες & Συνάδελφοι,

Η Εφορευτική Επιτροπή, είναι σε θέση να ανακοινώσει τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών του Σωματείου, που έγιναν από 16 έως 20 ΜΑΪΟΥ 2016, με πολύ μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων.

Α. Τα μέλη του Δ.Σ. που εκλέχθηκαν με σειρά ψήφων έχουν ως εξής:
  1. Τούντας Δημήτριος
  2. Κωστοπούλου Σταυρούλα
  3. Κιόσης Χρήστος
  4. Παπαδόπουλος Αθανάσιος
  5. Καλός Νικόλαος
  6. Μάρκου Κωνσταντίνος
  7. Κατσέλης Ηλίας
  8. Καββάς Ιωάννης
  9. Νάκος Κωνσταντίνος
  10. Πιτός Θεόδωρος
  11. Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος

Β. Οι αντιπρόσωποι για το Συνέδριο της Ομοσπονδίας, με σειρά ψήφων έχουν ως εξής:
  1. Κιόσης Χρήστος
  2. Τούντας Δημήτριος
  3. Κωστοπούλου Σταυρούλα
  4. Παπαδόπουλος Αθανάσιος
  5. Μάρκου Κωνσταντίνος
  6. Σαμαρτζής Σωτήριος
  7. Κατσέλης Ηλίας
  8. Ντούρος Βασίλειος

Γ. Οι αντιπρόσωποι που εκλέχθηκαν για την εκπροσώπηση του Συλλόγου μας στο ΕΚΑ, με σειρά ψήφων έχουν ως εξής:
  1. Τούντας Δημήτριος
  2. Κιόσης Χρήστος
  3. Τσακιρόπουλος Αντώνιος

Δ. Οι συνάδελφοι που εκλέχθηκαν για την Εξελεγκτική Επιτροπή, με σειρά ψήφων έχουν ως εξής:
  1. Μεγαρίτης Ανδρέας
  2. Μπουραντάς Ιωάννης
  3. Σέγγος Κυριάκος

Με αίσθηση ευθύνης και στα πλαίσια της δημοκρατικής νομιμότητας, η Εφορευτική Επιτροπή έφερε σε πέρας τη διαδικασία εκλογής των αντιπροσώπων του Συλλόγου μας.
Ευχαριστούμε ολόψυχα όλους σας και ευχόμαστε Καλή Επιτυχία στο νέο Δ.Σ. στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει σε ώρες δύσκολες τόσο για τη πατρίδα μας όσο και για την ΕΥΔΑΠ.
Με Συναδελφικούς Χαιρετισμούς
ΓΡΑΤΣΙΑ

ΣΤΑΣΙΑ
ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΤΣΩΚΟΣ
ΜΑΡΙΝΟΣ




ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΜΕ-ΕΥΔΑΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΜΕ-ΕΥΔΑΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Αγγελάκης Μανώλης θα είναι καλεσμένος,,,,,,,,,,

Την Κυριακή 29 Μαΐου 2016 και ώρα 23.00, ο Εκπρόσωπος Εργαζομένων στο Δ.Σ. της ΕΥΔΑΠ, Αγγελάκης Μανώλης θα είναι καλεσμένος στην εκπομπή Ελεύθερος Σκοπευτής, του Γ. Τράγκα, στο κανάλι Action 24, για θέματα που αφορούν την ΕΥΔΑΠ.

Σάββατο 21 Μαΐου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ ΓΙΑ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

20 Μαΐου 2016
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΜΕ ΚΟΦΤΗ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ
Μετά την ψήφιση του εκτρώματος του ασφαλιστικού-φορολογικού νομοσχεδίου, η κυβέρνηση με την διαδικασία του κατεπείγοντος φέρνει ένα νέο πολυνομοσχέδιο, που δίνει την χαριστική βολή σε όλους μας. Οι 7.500 σελίδες του περιλαμβάνουν καταιγίδα νέων φόρων και επιβαρύνσεων.
Με την αύξηση του ΦΠΑ στο 24% αυξάνονται όλα τα είδη και οι υπηρεσίες πρώτης ανάγκης. Αυξάνεται σημαντικά ο φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης-κίνησης, στην βενζίνη, στο αέριο και σταθερή τηλεφωνία συμπεριλαμβανομένου και του internet.
Τριπλασιάζεται ο συντελεστής του ΕΝΦΙΑ παρά την μείωση των αντικειμενικών αξιών.
Ιδρύεται νέο Υπερταμείο Ιδιωτικοποιήσεων, στο οποίο μεταβιβάζουν παράνομα όλα τα περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου και όλες τις ΔΕΚΟ, με σκοπό το ξεπούλημα και την υποθήκευση για 90 χρόνια όλου του εθνικού πλούτου. Με την παραπάνω διάταξη, αγνοώντας πλήρως την απόφαση της ολομέλειας του ΣΤΕ, η ΕΥΔΑΠ τίθεται σε ποσοστό 100% οριστικά εκτός δημοσίου ελέγχου.
Με τον κόφτη που θα ισχύει πλέον σε μόνιμη βάση θα έχουμε κάθε χρόνο σαρωτικές μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, μεγάλες περικοπές στην Υγεία και στην Παιδεία.
Κόκκινα αλλά και ενήμερα δάνεια των εργαζομένων και όλων των νοικοκυριών δίνονται πλέον άμεσα στα κοράκια των πλειστηριασμών.
Με όλα τα παραπάνω μέτρα και πολλά ακόμα που περιλαμβάνονται, ξεκινά ένας νέος κύκλος φτωχοποίησης των εργαζομένων, εκποίησης της δημόσιας περιουσίας αλλά και κατάργηση της δημοκρατίας και της εθνικής κυριαρχίας.
Υπενθυμίζουμε ότι με το ασφαλιστικό που ψηφίστηκε τις προηγούμενες ημέρες, διαλύεται τελείως η Κοινωνική Ασφάλιση και η κοινωνική συνοχή. Οι νέες συντάξεις που δίνονται πλέον στα 67 με 40 έτη εργασίας, μειώνονται κατά 30% και στο άμεσο μέλλον μαζί με την ρήτρα μηδενικού ελλείμματος θα μετατραπούν σε επιδόματα φτώχειας. Είναι φανερό ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δίνει τώρα το τελειωτικό χτύπημα στις συντάξεις και ολοκληρώνει την ανατροπή του χαρακτήρα του ασφαλιστικού μας  συστήματος.
Παράλληλα με το νέο φορολογικό, η μείωση του αφορολόγητου, η αύξηση των φορολογικών συντελεστών για τα μικρομεσαία εισοδήματα, και των εισφορών στα ασφαλιστικά ταμεία φέρνει πρόσθετες επιβαρύνσεις και νέες μειώσεις στους μισθούς όλων των εργαζομένων.
Τις αμέσως επόμενες ημέρες οι εργαζόμενοι θα βιώσουν τις επιπτώσεις από τα απάνθρωπα μέτρα που έφερε η πιο ανίκανη και επικίνδυνη κυβέρνηση που πέρασε ποτέ από τον τόπο. Αυτά είναι τα αποτελέσματα των χειρισμών της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όπως δήλωσε χθές ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κος Γ. Στουρνάρας, που από 1 δις μέτρα που παρέλαβε "κατάφερε με τις γενναίες διαπραγματεύσεις Τσίπρα-Βαρουφάκη, που έφεραν το 3ο και 4ο μνημόνιο και τα capital controls,  να επιβαρύνουν όλους τους Έλληνες μέσα σε λίγους μήνες με 86 δις ευρώ", δεσμεύοντας την Χώρα για πολλά χρόνια ακόμαΗ τακτική τους ήταν και είναι να λένε σε όλα ψέματα εξαπατώντας τους Έλληνες. Τα ψηφίζουν όλα γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η καρέκλα τους.
 

Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΕΓΚΥΜΟΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟ.
ΤΟ ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΠΑΤΗ


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ
Ο Πρόεδρος
Αγγελάκης Μανώλης
Ο Γ. Γραμματέας
Κιόσης Χρήστος

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

20-5-2016 Ανακοίνωση ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ

Συναδέλφισσες- συνάδελφοι,
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με την διαδικασία του κατεπείγοντος κατάθεσε στην Βουλή νέο πολυνομοσχέδιο 7.500 χιλιάδων σελίδων, που ψηφίζεται την Κυριακή 22-5-2016 και περιλαμβάνει καταιγίδα φορολογικών επιβαρύνσεων που δίνουν την χαριστική βολή σε όλους τους εργαζόμενους.
Αυξάνονται οι συντελεστές του ΕΝΦΙΑ παρότι μειώνονται οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων, μειώνεται το αφορολόγητο του ΕΝΦΙΑ για το συμπληρωματικό φόρο, αυξάνονται οι φόροι στα καύσιμα, ανεβαίνει ο βασικός συντελεστής ΦΠΑ με αποτέλεσμα την επιβάρυνση όλων των ειδών πρώτης ανάγκης, επιβάλλεται φόρος ακόμα και στην σταθερή τηλεφωνία συμπεριλαμβανομένου και του internet κ.α.
Με τον κόφτη που επιβάλλουν θα έχουμε μόνιμα μνημόνιο με αποτέλεσμα σαρωτικές μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, καθώς και μεγάλες περικοπές κονδυλίων σε βασικούς τομείς όπως η Υγεία και η Παιδεία.
Τα στεγαστικά δάνεια όλων των νοικοκυριών θα δοθούν σε εταιρείες "κοράκια" πλειστηριασμών.
Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο θα δημιουργηθεί ένα Υπερταμείο διάρκειας 99 ετών που θα συλλέξει στο σύνολό τους τις ιδιοκτησίες του ελληνικού δημοσίου, δηλαδή του ελληνικού λαού. Αυτό θα περιέχει εκτός των άλλων και τις ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κλπ), οι οποίες αυτόματα τίθενται εκτός ελέγχου του Δημοσίου, εφόσον τον πλήρη έλεγχο του Δ.Σ. θα έχει η τρόικα, το ESM και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.  Είναι ξεκάθαρο ότι με την ψήφιση του νομοσχεδίου, ανοίγει ο δρόμος της ιδιωτικοποίησης της Εταιρείας. Γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους την απόφαση του ΣτΕ (Συμβουλίου της Επικρατείας) και ξεχνούν τις δεσμεύσεις τους για την διαφύλαξη του δημόσιου χαρακτήρα των εταιρειών Ύδρευσης (πολλές από αυτές ενώπιων των εργαζομένων επισκεπτόμενοι τους χώρους της εταιρείας μας), ικανοποιώντας  τις ορέξεις των δανειστών.
Η Ομοσπονδία καλεί όλα τα σωματεία μέλη της και όλους τους εργαζόμενους να αντιδράσουν δυναμικά στα σχέδια της κυβέρνησης καταρχήν με την συμμετοχή τους στο συλλαλητήριο της Κυριακής στις 17:30 στο Σύνταγμα για να μην περάσει το πολυνομοσχέδιο.
Τις επόμενες ημέρες θα σας ενημερώσουμε για τις περαιτέρω δράσεις της  Ομοσπονδίας εάν περάσει αυτό το πολυνομοσχέδιο-έκτρωμα.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜ.Ε. – Ε.ΥΔ.Α.Π.

    Ο Πρόεδρος
                             Ο Γεν. Γραμματέας


Σινιώρης Γιώργος
                                Κιόσης Χρήστος

Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

48ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ Έφτασε η ώρα της μάχης.

48ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Με διαδικασίες fast track η κυβέρνηση επιχειρεί να αιφνιδιάσει την ελληνική κοινωνία προωθώντας τη ψήφιση του ασφαλιστικού και φορολογικού νομοσχεδίου μέσα στο Σαββατοκύριακο.
Mετά τις αιφνιδιαστικές πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και την επιβολή μέτρων με κατεπείγουσες διαδικασίες, τώρα προχωρά και σε κοινοβουλευτικό πραξικόπημα.
H ΓΣΕΕ αντιδρώντας τόσο στο περιεχόμενο του ασφαλιστικού και του φορολογικού νομοσχεδίου, που αποτελεί ταφόπλακα για εργαζόμενους και συνταξιούχους, αλλά και στις απαράδεκτες Κυβερνητικές πρακτικές που δεν έχουν προηγούμενο, σε σημερινή έκτακτη συνεδρίαση της Εκτελεστικής της Επιτροπής, υλοποιώντας την ομόφωνη απόφαση της Διοίκησης της Συνομοσπονδίας, προκηρύσσει 48ωρη Γενική Απεργία για αύριο Παρασκευή 6/5 και Σάββατο 7/5 2016.
Η Συνομοσπονδία έχει λάβει ήδη απόφαση και για 24ωρη Γενική Απεργία για την Κυριακή 8 Μαΐου - ημέρα κατά την οποία έχει επιβληθεί το άνοιγμα των καταστημάτων - και Συλλαλητήριο στην Αθήνα στις 10 το πρωί στην πλατεία Κλαυθμώνος.
Τα Συλλαλητήρια που θα γίνουν σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας μετά τις τελευταίες εξελίξεις μετατρέπονται στις κεντρικές απεργιακές συγκεντρώσεις των συνδικάτων.
Η ΓΣΕΕ καλεί σε μαζική και αγωνιστική συμμετοχή στις Γενικές Απεργίες και στα Συλλαλητήρια και ζητά από τα κόμματα της αντιπολίτευσης να καταδικάσουν κοινοβουλευτικά το πραξικόπημα της Κυβέρνησης.
Όσο η κυβέρνηση αγνοεί την κοινωνία και τις ανάγκες της, όσο παραμένει προσηλωμένη σε μέτρα και πολιτικές που φτωχοποιούν τον ήδη ταλαιπωρημένο κόσμο της μισθωτής εργασίας, η απάντησή μας θα δίνεται στους δρόμους με συνεχή αγώνα.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ !!!

Σίγουρα θα ξέρετε κάποιον που γιορτάζει σήμερα
Μην ξεχάσετε να πείτε χρόνια πολλά στους: Γιώργο, Γεωργία, Γιωργία, Γεωργούλα, Γιωργούλα, Γιωργίτσα, Γίτσα, Γωγώ, Ζωρζέττα, Ζέτα, Ζέττα, Γεώργιος, Γεωργής, Γκόγκος, Γιώργης, Γιωργίτσης, Γιωργάκης.Τζωρτζίνα .